Vragen?

VEELGESTELDE VRAGEN

Hieronder vindt u veelgestelde vragen over ZORI en onze webshop. Indien u nog een andere vraag zou hebben, kan u ons mailen op info@zori.be of via ons contactformulier op deze website.

VRAGEN OVER ONLINE SHOP

Hoe werkt bestellen op ZORI.BE ?

U kan op onze site de collecties bekijken én bestellen. Wij willen benadrukken dat bestellingen altijd per email bevestigd en afgehandeld worden.

U kan in onze shop zoeken op verschillende kenmerken zoals Merk, Type, enz. Indien u een schoen naar keuze hebt gevonden, kan u deze “toevoegen aan het winkelmandje”. U kan dit voor meerdere producten tegelijk doen of u kan uiteraard ook 1 artikel bestellen.
Als u naar de “winkelwagen” gaat (klik bijvoorbeeld op het winkelmandje rechtsbovenaan), ziet u welke producten u hebt gekozen.
Daar kan u “verdergaan naar checkout”, waarna u uw gegevens moet invullen voor verzending enz.

Wat zijn de betalingsmogelijkheden bij online bestellingen op ZORI.BE ?

Momenteel kan u op ZORI.BE via overschrijving betalen of via PAYPAL (dus ook met creditcards). In de bevestigingsmails na bestelling zullen de gegevens worden meegedeeld om de betaling uit te voeren per overschrijving. Na ontvangst van betaling zal het pakket zo snel mogelijk verzonden worden.

Met PayPal betalingen wint u uiteraard veel tijd en gaan wij onmiddellijk kunnen overgaan tot verzending. Meer info over paypal vindt u opwww.paypal.com

Hoe gebeuren de verzendingen ?

ZORI werkt samen met de KIALA verzendservice. In onze bevestigingsmail zullen wij u de ophaal-punten voor uw adres voorstellen en dan kan u na enkele dagen uw pakket daar oppikken. Gedurende de “transportperiode” kan u via de site van Kiala ook uw pakket opvolgen.

Een pakket zou u normaal binnen de 5 werkdagen moeten bereiken.

Nota: Uiteraard kan u de bestelde artikelen ook oppikken in onze winkel; Dorp 28, Oud-Turnhout.

Wat kost een verzending?

Als u online bestelt op ZORI.BE kost het verzenden u € 5 (BE, LU), €10 (NL, FR) of €20 (andere EU-landen) extra.

Kan een bestelling geannuleerd worden?

Als u na de bestelling door te voeren op onze site tóch wenst te annuleren kan u dit doen via e-mail op info@zori.be of via ons contactformulier.

Kan een artikel teruggestuurd worden?

De consument heeft het recht aan de onderneming mee te delen dat hij afziet van de aankoop, zonder betaling van een boete en zonder opgave van motief binnen 14 kalenderdagen vanaf de dag die volgt op de levering van het goed of op het sluiten van de dienstenovereenkomst. Artikelen kunnen dus teruggestuurd worden binnen de 14 dagen na levering van het product. Deze dienen per koerier teruggestuurd te worden naar ZORI, Dorp 28, 2360 Oud-Turnhout. Vooraf dient u deze retourzending wel zo snel mogelijk na levering aan ons te melden!

De rechtstreekse kosten voor het terugzenden naar ZORI bvba door de consument vallen volledig ten laste van de consument, tenzij de consument kan aantonen dat het geleverde product niet in overeenstemming zou zijn met de beschrijving van het aanbod.

Enkel het werkelijk betaalde bedrag wordt terug overgemaakt en dit binnen de 30 dagen nadat de producten op het retouradres werden ontvangen.

Deze voorwaarden van herroeping van de bestelling en het vermelde retouradres gelden enkel voor producten aangekocht in de webshop.

Enkel artikelen die zich in de originele en onbeschadigde verpakking bevinden, samen met alle toebehoren, gebruiksaanwijzingen en factuur of aankoopbewijs kunnen worden teruggenomen.

Zullen in geen geval worden teruggenomen:
– verkeerd gebruikte, bevuilde, beschadigde of onvolledige artikelen
– artikelen die een enige vorm van slijtage vertonen
– geheel of gedeeltelijk versleten artikelen
– artikelen die overdreven slijtage vertonen
– artikelen waarvan de verpakking (of een deel ervan) geopend/beschadigd werd
– artikelen die op maat van de klant zijn gemaakt
– artikelen die door hun aard niet kunnen worden teruggezonden

Krijg ik een bevestiging na mijn bestelling?

Ja, je ontvangt per e-mail een bevestiging waarin je alle gegevens van je bestelling kunt vinden. De bevestiging wordt meteen verzonden na het plaatsen van je bestelling. Als je deze NIET ontvangt, kijk dan zeker even in de “SPAM” of “ongewenste” emails. Moest u nog steeds geen mail hebben ontvangen, kan u ons best contacteren.

Is de stock op deze website altijd juist?

ZORI streeft ernaar de stock zo correct mogelijk weer te geven op de website. Menselijke fouten kunnen uiteraard altijd voorvallen of het kan gebeuren dat een verkoop van een artikel door een klant, die op dat ogenblik aanwezig is in onze winkel, uw online bestelling overlapt. De verkoop in onze winkel krijgt op dat ogenblik voorrang. U zal na bestelling hiervan op de hoogte gesteld worden via een e-mail.

ALGEMENE VRAGEN

Wat zijn de openingsuren van ZORI?

Om u optimaal van dienst te zijn, is onze winkel de ganse dag doorlopend geopend.

Op zon- en feestdagen is de winkel gesloten.

Maandag Gesloten
Dinsdag 10:00 – 18:00
Woensdag 10:00 – 18:00
Donderdag 10:00 – 18:00
Vrijdag 10:00 – 18:00
Zaterdag 10:00 – 18:00
Zondag Gesloten

Werkt ZORI met klantenkaarten?

ZORI werkt niet met klantenkaarten waar u “jaren” moet sparen om van een korting te genieten. Wél worden alle klanten behandeld als voordeel-klanten!

Dit wil zeggen dat u automatisch (op vertoon van uw vorige aankoopbewijs van max. 6 maanden geleden) een korting van 5% ontvangt op uw nieuwe aankoop.

Daarnaast bent u, als voordeelklant, als eerste op de hoogte van speciale acties enz. U kan voordeelklant worden door simpelweg bij uw eerstvolgende aankoop uw gegevens in te vullen!

Nog even de voordelen op een rijtje :

  • 5% korting bij elke aankoop binnen de 6 maanden na uw vorige aankoop
  • Als eerste kans om van koopjes en kortingen te genieten!
  • Altijd op de hoogte van laatste nieuws en speciale dagen, acties, enz…
  • Een extra attentie voor uw verjaardag!
  • En vele andere voordelen!

Post a Comment

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

*